zondag 27 maart 2011

Mijn hobbykamer

Ik heb de afgelopen week mijn hobbykamer eens flink opgeruimd.
Ik kon er bijna niet meer bij in..haha...
En alle troep blokkeerde mijn creativiteit, dus hup... rigoreus aan het werk gegaan.
heel veel restjes papier is echt weggegooid....als ik daar maar geen spijt van krijg.
Alles is weer heerlijk fris en strak(voor mijn doen dan, hè)
 
 Dit is mijn werktafel(oude eethoek), met laptop, en achter mijn burostoel de wand met alles onder handbereik. In alle ordners de EZ-mounted stempels, links de "pronk"wand met recent gekregen werk en met recent gemaakte kaarten. Achter de louvredeurtjes zit een wastafel en hier zijn alle verfspullen, zoals kwasten ed. opgeruimd, tevens staat daar de strijkplank en het strijkijzer opgeborgen voor de embos-resisttechniek 
 
Als ik aan tafel zit dan zie ik deze wand, de 2 witte kasten heb ik nieuw gekocht om meer opbergruimte te krijgen. Zo kan ik weer een tijdje vooruit. 

2 opmerkingen:

Petra Tillmann zei

Wat een heerlijke hobbykamer! En zo mooi opgeruimd. Dat is bij mij anders op het moment!

Riet Harikini zei

Heerlijk he Hella, zo'n eigen plekje.
Ik vind dat je een schitterende kamer hebt. straalt echt rust vanuit.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...