zondag 16 januari 2011

Let it loose

Afgelopen week me ingeschreven voor de online workshop: Let it Loose.

Ik heb nog niet zo heel veel tijd gehad om aan de eerste les te werken, maar het begin is er. Ik vind het wel een hele uitdaging om eens met andere materialen aan de slag te gaan en een andere manier van werken. Ik heb ook al veel geleerd van het doornemen van de 2 lessen die ik al binnen heb. Nu nog proberen om snel bij de rest aan te sluiten, want morgen komt les 3 al....pfiew...moet nog een boel inhalen...
Hier alvast een tipje van mijn uitwerking van les 1 tot nu toe.
Opdracht is: Wat zie je als je uit je raam kijkt....schrijf dit op...
Nou beeld is zo goed als af, tekst moet er nog bij....



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Doe het op je gemak Hella... het is geen wedstrijd hoor! Als je maar plezier hebt in de lessen... deze eerste pagina ziet er in ieder geval al fantastisch uit!!

Petra Tillmann zei

Dit ziet er zonder tekst ook prachtig uit!

Willy de Bruijne zei

wat mooi, in deze fase al....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...