zondag 11 april 2010

Dagje Art Specially Event in Zeist

Vandaag met mijn zus Carla en haar dochter(mijn nichtje) Daphne, Willy de Bruijne en haar zus Jenny naar het Art Specially Event in Zeist geweest. Het was zoals gewoonlijk weer SUPER georganiseerd.
Leuke workshops met stempels volgens de laatste Nederlandse Trend: Delftsblauw ed.
Lieve workshopsjuffen en -meester.
Gezellige medestempelaarsters ontmoet en eindelijk weer een paar gezichten bij dames kunnen leren kennen..zo wordt een naam ook ineens een echt persoon..zodat ik de volgende keer een beeld heb bij de mensen met wie ik via div. groepen en clubs mail.
En natuurlijk weer met een lege portemonnee huiswaarts gekeerd, maar daartegenover staat een goed gevulde tas met stempelspullen:

En nu al druk om alle ummetjes te mounten en in de mappen te verwerken, zodat er binnenkort volop
gespeeld kan worden met al dit heerlijke speelgoed.

4 opmerkingen:

Petra Tillmann zei

Wat een leuke stempels heb je gekocht Hella! Veel plezier met je aankopen.

Jolette zei

Ook al zo lekker gewinkeld!
Kunnen we er weer een jaartje tegen....hopen we!

Annes Art zei

hoi Hella, nu weet ik pas wie je echt bent, omdat je schreef dat je een workshop bij ons gevolgd had, even gekeken naar je foto, en zie nu dat jij het was, had je even moeten zeggen hoor, eigenlijk moeten mensen allemaal een naamkaartje opdoen, zodat je weet wie, wie is;o)) leuk je ontmoet te hebben!!Je hebt ook een flinke buit binnen gehaald geloof ik ;o))

Riet Harikini zei

Wat een mooie aankopen.
Ik vind het jammer dat ik je niet heb ontmoet. Misschien een volgende keer.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...