zaterdag 19 juli 2014

Clean and Simple

1 van mijn favoriete manieren om een kaart te maken is de CAS-techniek.
Of te wel: Clean and Simple.
Zo leuk om te proberen met weinig middelen en veel wit een leuke kaart te maken.
Deze kaart een tijdje terug gemaakt voor een lieve vriend die een opkikker kon gebruiken tijdens zijn ziekte en revalidatie.
De ringenstempel is van Hero Arts en de dots van Darkroomdoor.
De tekststempel komt natuurlijk weer van mijn eigen lijn tekststempels bij Leuke Stempels.


5 opmerkingen:

Alida zei

oh wat mooi zo heerlijk CAS, knap hoor, ik vind dat altijd lastig ben meer van het drukke

Anneke zei

Heel mooi. Rustige kleuren. Het is heel moeilijk om een mooie cas kaart te maken. Het is jou weer goed gelukt.
Een warme zonnige groet Anneke.

Karin zei

ja een prachtige kaart!
Groetjes Karin

Willy de Bruijne zei

Ja, een hele mooie CAS kaart. Jammer dat je 'm maken moest en dat -ie bij ons werd bezorgd...
Meestal ben ik erg blij met jouw kaarten, maar nu...liever niet.

Gerrittina zei

Prachtig. Ik hou ook van de CAS kaarten. Nog niet eens altijd zo gemakkelijk.

Gr. GZ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...