zondag 22 april 2012

Advertentie bewerken met schoonmaakmiddel

Anja(artefaktotum) is momenteel helemaal in de ban van het bewerken van pagina's en advertenties uit tijdschriften met solvent. Eerder deed ze het met nagellakremover, maar omdat dat zo'n penetrante geur heeft zocht ze naar iets anders om hetzelfde resultaat mee te krijgen. Toen ik zag waar ze het nu mee doet, dacht ik: "zoiets heb ik ook in mijn keukenkastje staan". Dus ik heb nu met Blue Wonder allesreiniger gewerkt(onverdund) en dat gaat prima. Wel geldt de aloude regel: "oefening baart kunst" hier weer, maar voor een allereerste keer ben ik best heel tevreden.
Dit gedeelte van een advertentie van Chanel heb ik vreselijk bewerkt tot een oude verlepte vrouw....
Hopelijk heeft Chanel dat effect niet werkelijk;-)




4 opmerkingen:

Gery zei

Hoi Hella,
Top dat je het ook al geprobeerd hebt.
Ik ben met remover a.d. gang geweest en vond het leuk om te doen. Blue Wonder is ook een goed idee, stinkt idd niet zo lijkt mij.
Ga het uitproberen.
Thanks voor de tip.
Groetjes Gery

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Super Hella.Ja wat een leuke techniek he, ik heb tijdje geleden er ook heerlijk mee gewerkt. Erg leuk om te doen. Je oude vrouw is super geworden.
groetjes Marja

Marijke zei

Ik heb al een pagina met nagellakremover bewerkt, maar deze methode lijkt me een stuk plezieriger, hahaha. Ennu...... hij is helemaal "mooi" geworden, jouw verandering, lol.

Jeany zei

aha, blue wonder dus, ik zag het ook maar dacht wat is dat voor een spul, je kunt ook met brio sponsjes werken heb ik al vaker gedaan, geeft een wazig effect maar wel mooi. bedankt voor de tip!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...