donderdag 16 februari 2012

Skinnyswap

Voor onze 2 maandelijkse skinnyswap heb ik deze week deze skinnies aan Petra gestuurd.
Het wonderlijke is dat Petra dezelfde stempelset gebruikte voor haar skinnies, zie hier
Ik heb de stempels van Lynne Perrella(PaperArtsy) LPC 002 en 003 gebruikt.

Voor de eerste Woody's gebruikt om in te kleuren en voor de 2de de achtergrond gemaakt met distressinkt en een Crafters Workshop Template(harlekin) en een Hero Arts stempel. De confetti gemaakt dmv gekleurd papier door de perforator te halen en deze rondjes her en der op te plakken. De stempel op de 2de skinny ingekleurd met derwent colorsoft potloden en geurloze terpentine.

8 opmerkingen:

Willy de Bruijne zei

erg mooi Hella!!!

Jeany zei

leuk hoor!!! En wel toeval dat jullie dezelfde serie gebruikte. die onderste skinny hoort helemaal in ons gebied thuis ☺

Petra Tillmann zei

Ik heb de mijne ook op mijn blog gezet. Wat een toeval hè! Ik vond het wel grappig. Ze zijn super, Hella! Nogmaals bedankt! Een heel fijn weekend!

Femmy zei

ze zijn weer prachtig hella!

Janny Jager zei

hele aparte en mooie kaarten.

Janny

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat kunstig gemaakt Hella...met plezier bekeken!

groetjes, Alie :-)

Yvonne zei

Wat grappig dat je dan allebei op dezelfde stempelset uitkomt! Ze zijn mooi Hella, vrolijke kleuren, past goed bij deze stempels.
Groetjes van Yvon

maria's knutselplezier zei

Hella , je maakt fantastisch mooie creaties, ik ben een echte fan van jou!!! Heel mooie kleuren, maar ook je combinatie van meerdere stempels vind ik altijd zeer geslaagd!!!

Groetjes

Maria

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...