maandag 31 januari 2011

Let it Loose les 5, handschrift

Les 5 alweer bij Let it Loose. Dat is handschrift.
We moeten ons handschrfit verwerken en mogen verder de pagina naar ons eigen idee vullen,
bijv. met je rituelen, foto's van je huis of meubels en daar dan bijschrijven wat je herinneringen aan die meubels zijn. Ik heb gekozen voor mijn passie's. Ik heb er 2, stempels en inkt én musicals.( wil ik een avondje echt leuk uit, dan ga ik het liefst naar de musical)
Ik ben begonnen met de achtergrond te inkten met distressinkt(op de wijze van Tim Holtz), toen de posters van de musicals via internet opgezocht en ook van de stempels. Alles uitgeprint en de pagina diagonaal gescheiden dmv een streep(later met goudstift erover heen) en de plaatjes hierin geplakt.  Het woord: passie ingetekend en met zwarte stift overgetrokken en er een gouden randje om geplaatst. De tekste geschreven(helaas had ik iets teveel tekst voor de musicalkant....) Dit is het geworden.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...